Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

Rádiós1 MHz-es szinusz kimenetű RF végfokozat Pout= 150 Wrms
2021. február 08. 13:37

További cikkek

2010. március 23. 12:57
2000. február 10. 10:32
2007. február 15. 00:03
2011. március 10. 08:34
2011. augusztus 25. 14:25
2013. augusztus 29. 07:32
2006. december 06. 10:03
2012. szeptember 18. 20:53
2005. november 14. 14:43
2017. augusztus 18. 10:47
2010. augusztus 23. 07:09
2011. április 16. 10:38
2007. november 09. 09:16
2001. március 12. 15:32
2012. július 13. 18:11
2014. január 06. 09:08
2010. szeptember 01. 07:37
2012. december 15. 07:56
2007. október 27. 08:36
2005. május 24. 17:33
2008. szeptember 07. 12:05
2013. november 02. 21:19
2010. augusztus 15. 20:43
2010. április 01. 18:16
2007. július 18. 16:36
2012. december 26. 10:45
2010. július 14. 13:04

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

AlapokAstabil multivibrátor komplementer tranzisztorokkal
2024. április 12. 16:09:16
DigitálisVillanypásztor 2.
2024. április 08. 23:58:00
DigitálisVillanypásztor 2.
2024. április 08. 16:51:24
DigitálisVillanypásztor 2.
2024. április 08. 16:33:38
DigitálisVillanypásztor 2.
2024. április 07. 11:41:49

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

www.bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo