Nagyteljesítményű inverter
Nyomtatott áramkör
Bejelentkezés után működő funkció!
FIGYELEM!
2010. június 26. 17:13
Vélemény:
38
Szavazat:
26
Mai látogató:
4
Utolsó látogatás:
2024. március 28. 23:27:29
Nyomtatott áramkör
Bejelentkezés után működő funkció!
Vélemény:
38
Szavazat:
26
Mai látogató:
4
Utolsó látogatás:
2024. március 28. 23:27:29
Csak azt szeretném megkérdezni, hogy milyen méretű a nyák?
Az lenne a kérdésem hogy a trafó a végén milyen? Hogy kell bekötni milyen trafó az egyáltalán? Elmagyarázná ezt nekem valaki részletesen inverterben szűz vagyok ha megcsinálom ez lesz az elsőm mert ez nem tűni annyira vészesnek meg az a másik kérdésem hogy az fetek diszipálcióját hogy kell kiszámolni? Hűtőbordát hogyan méretezzek rájuk gondolom a nagy teljesítmény azt jelenti hogy sok ampert lehet belőlle kivenni és ehez mértem a fet ek tisztességesen fognak fűteni de mégis mennyire? Tranyónál számoltam már diszipációt de fet nél nemtudom hogy kell a segítséget előre is köszi :)
van ennek egy 555-ös változata, igaz csak 2 fetből áll.. Ez valahogy komolyabbnak néz ki. Minden esetre egy próbát megér!
Üdv srácok!
Megépítettem de nekem nem működik...
Sziasztok.
Szeretném megépíteni ezt az invertert de kellene hozzá egy alkatrész lista. Valaki leírná nekem?? :)
Helló Szerző!
A fotón látható egy kapcsoló ami a panelba van belötve,mi célt szolgál,mert a rajzon nincs feltüntetve
Figyu már a Fetnek a harmadik lába a test, a középsőre kell az a 22R nem???
Cuii. Viszont akkor fel lehetett volna tüntetni a leirásba hogy azt az épitő csak 24V esetén épitse meg. Ám érdekes egyszerű kapcsolás csak ha beterheli az ember akkor 12V trafó esetén jelentősen csökken a fesz a kimeneten, amit egy visszacsatolással, ami lehetővé teszi a kimenő fesz szabályzást, és stabilizálja is, na meg nagy terhelhetőséghez kisebb szekunder feszültségű trafó kell 10-11V akár 9V-os is, mert nagy teljesitmény esetén a FET-eken és a vezetékeken akár 9V-ra is leeshet a feszültség ami a trafóra jut ami egy 12V-os trafó esetén jelentős feszültségcsökkenést ami terheletlenül lehet akár 200V-is. Nem is beszélve hogy az akku feszültség jelentősen csökken lehet akár 10-11V-is. És ha igy erre a kapcsolásra tesszük a kisebb szekunder feszültségű trafót akkor szabályzás nélkül 260V-ot is kapunk ami már veszélyesen sok a fogyasztók számára.
Demcar... Amint látod, a bemenethez 12-24v van írva, tehát ha valaki kamionba akarja építeni (ahol 24v az akkufesz) ott is megy, és nem süti ropogósra az ic-t